Nie posiadamy ogólnego cennika. Do każdego klienta podchodzimy w sposób indywidualny, ponieważ wiele czynników składa się na zaproponowaną stawkę, np. ilość składowanych palet, rodzaj towaru, jego pakowanie, szczególne warunki składowania, itp.
Uzależnione jest to od rodzaju towaru, ilości zapasu magazynowego, specyfiki danego asortymentu, i wielu innych.
Tak, istnieje taka możliwość, w zależności z jakiego systemu się korzysta, ale w większości przypadków można zintegrować systemy. Najpopularniejsze to: COMARCH/OPTIMA, SYRIUSZ/HERMES, SAP. Jeżeli chodzi o integrację z platformami sprzedaży e-commerce, to najczęściej spotykane to: PrestaShop, Magento, WooCommerce.
Koszt integracji w standardowych przypadkach leży po naszej stronie. Zdarzają się jednak wyjątki, i w takich przypadkach koszty integracji dzielimy po połowie.
Nie, umowa jest na czas nieokreślony z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. Wypowiedzenie wymaga zachowania formy pisemnej.
Początkiem każdego miesiąca wystawiamy FV za cały ubiegły miesiąc razem z specyfikacją, która pokazuje każdy ruch Państwa towaru jaki odbył się na magazynie w tym okresie.
Świadczymy kompleksową usługę od przyjęcia po składowanie i wydanie towaru, a także zajmujemy się obsługą zwrotów towarów – weryfikujemy zwracany towar pod względem jakościowym oraz ilościowym. Po takiej weryfikacji decydujemy czy dopuszczamy go do ponownej dalszej odsprzedaży.
Inwentaryzacja roczna jest w cenie naszych usług magazynowych. Jeżeli klient chciałby przeprowadzić więcej niż jedną inwentaryzację w roku, każda kolejna jest dodatkowo płatna.
Kwestia do uzgodnienia, paczki mogą być wysyłane zarówno na naszej jak i na klienta umowie kurierskiej, w zależności od preferencji.
Klient we własnym zakresie ubezpiecza towar od ryzyka szkody na skutek zdarzeń losowych, w szczególności pożaru, uderzenia pioruna, wybuchu, zalania, powodzi, upadku statku powietrznego itp. Nasza firma oświadcza, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Suma gwarancyjna przewidziana na zdarzenie będzie nie niższa niż 15.000.000 PLN.