Zlecając na zewnątrz obsługę magazynową i logistyczną swojego e-sklepu, możesz skorzystać z kompleksowej usługi łącznie z obsługą zwrotów towarów. Na każdym etapie, począwszy od informacji w sklepie internetowym, a skończywszy na ponownym przyjęciu towaru na stany magazynowe. Obsługa zwrotów powinna być prowadzona w przemyślany oraz sprawny sposób. Obsługa zwrotów oraz reklamacji to jeden z wielu ważnych procesów, które mają wpływ na poziom zadowolenia końcowego klienta.
Obsługujemy reklamacje i zwroty dla e-commerce została przez nas stworzona z myślą usprawnienia obsługi e-sklepów, aby zoptymalizować całość procesu, co może przełożyć się na poprawę finansową kondycji przedsiębiorstwa.
Nasza oferta jest dostosowana do specyfiki klienta oraz jego produktu. W oparciu o uzyskane informację staramy się przedstawić jak najlepsze rozwiązanie, nie tylko pod względem logistycznym, ale również cenowym. Wspieramy zarówno małe, średnie, jak i duże firmy które obsługują sieci handlowe.
Wybierając usługi logistyczne i magazynowe Reslogistic masz pewność, że:
Obsługa zwrotów jest już codziennością. Każdy konsument ma prawo zwrócić zamówiony towar. Sprawna logistyka zwrotów polega przede wszystkim na szybkim, a zarazem dokładnym przyjęciu towaru na stany magazynowe. Głównym celem zwrotu jest zapewnienie aby zwrócony towar ponownie i jak najszybciej wrócił do obiegu, dzięki czemu będzie miał szanse na ponowną sprzedaż. Firma Reslogistic oferuje kompleksową obsługę sklepów internetowych, w tym również obsługę zwrotów zakupionych towarów online – poznaj naszą ofertę!