- Główna
- Baza wiedzy
- Logistyka dla branży kosmetycznej
Logistyka dla branży kosmetycznej
27.10.2023, autor: Reslogistic
Produkty kosmetyczne sprzedawane są przez sklepy internetowe, drogerie stacjonarne, dystrybutorów i hurtowników oraz bezpośrednio przez producentów. Renomowane marki kosmetyczne prowadzą również własne sklepy internetowe.
Na rynku coraz bardziej wzrasta znaczenie sklepów internetowych z kosmetykami. Są one kupowane coraz częściej z wielu okazji np.: na prezent, w ramach podziękowania, czy po prostu do codziennego użytku. Niewątpliwie zwiększa się ich sprzedaż online z roku na rok. Powoduje to, że logistyka e-commerce staje się coraz to bardziej popularna. Usługa ta obejmuje podstawowe procesy tj. przyjęcie dostaw, magazynowanie, kompletowanie zamówień, organizację terminowej wysyłki zakupionych produktów, zarówno na terenie kraju jak i za granicę. Oferujemy również szereg usług dodatkowych, tj. obsługę zwrotów dla zakupionych towarów online, jak i etykietowanie, tworzenie zestawów itp.
Logistyka w branży kosmetycznej
Nasza firma logistyczna z Rzeszowa realizuje usługi dla firm m.in. z branży kosmetycznej w tym obsługę e-sklepów z kosmetykami czy perfumami. Jesteśmy liderem logistyki na Podkarpaciu. Nasze nowoczesne magazyny wysokiego składowania są położone w strategicznym miejscu blisko ważnych węzłów komunikacyjnych oraz hubów kurierskich. Są dostosowane do wymogów w zakresie magazynowania kosmetyków w tym aerozoli, perfum oraz kosmetyków, których składowanie wymaga odpowiedniej temperatury.
Magazynowanie art. kosmetycznych – kosmetyków
Jak w każdej branży również w kosmetycznej obowiązują określone normy prawne, krajowe i unijne dotyczące magazynowania kosmetyków. Dotyczy to w szczególności przechowywania aerozoli, perfum na bazie spirytusu (cieczy łatwopalnych). O trwałości kosmetyków w tym perfum decydują również warunki ich przechowywania.
Magazynowanie kosmetyków prowadzone jest w naszym centrum logistycznym z uwzględnieniem numerów serii oraz dat przydatności zgodnie z datami na opakowaniach i systemem magazynowym. Są one wydawane z zewnętrznego magazynu e-sklepu zgodnie z zasadą - wychodzą te które tracą pierwsze ważność (wyjątek- jeśli klient zadecyduje inaczej). Tego typu działania są możliwe dzięki systemowi WMS jaki posiadamy, plus bardzo dobrze zorganizowany magazyn.
Korzystając z outsourcingu możesz wybrać- czy jesteś zainteresowany miejscem paletowym czy miejscem półkowym dla Twoich zapasów z branży kosmetycznej, w zależności od ich wolumenu.
Fulfillment dla e-commerce z kosmetykami
Prowadzimy kompleksową obsługę logistyczną dla e-commerce z kosmetykami dla klientów z całej Polski. Integrujemy nasz system praktycznie z każdą platformą sprzedażową od ręki. Zapewniamy przyjęcie dostaw, składowanie towarów, kompletowanie zamówień, pakowanie, organizację wysyłki przygotowanych zleceń oraz obsługę zwrotów. Obsługa logistyczna e-commerce z kosmetykami prowadzona jest zgodnie z ustaleniami z każdym klientem i polityką sklepu internetowego. Jeżeli potrzebujesz rzetelnego partnera do współpracy logistycznej napisz do nas lub zadzwoń. Decyzję podejmiesz po otrzymaniu oferty i sprawdzeniu cen. Skorzystaj z outsourcingu logistyki w Reslogistic.
Dedykowane usługi w branży beauty
Oprócz standardowej usługi (przyjęcie, kompletacja, pakowanie, wysyłka) posiadamy w naszej ofercie szereg usług dodatkowych, zgodnie z zapotrzebowaniem klienta.
ü personalizujemy przesyłki wg wytycznych w pełni zdając sobie sprawę, ze paczka w tej branży powinna estetycznie wyglądać i być dobrze zapakowana,
ü przewidujemy również pakowanie paczek na wyjątkowe okazje i wydarzenia,
ü branding – każdej paczce nadajemy indywidualny charakter.
Dobra i rzetelna obsługa logistyczna każdego e-sklepu to element składowy zadowolenia odbiorcy i jego przywiązania do sklepu internetowego z kosmetykami. Dbałość o klienta powinna być bowiem realizowana na każdym etapie sprzedaży i obsługi. Dzięki temu możemy być pewnie jego zadowolenia i ponownego powrotu do naszego sklepu online z kosmetykami.
Reslogistic – Lider logistyki w Polsce płd wschodniej
Aby rozważać atrakcyjność ofert od operatorów logistycznych, istotne jest zrozumienie własnych kosztów. Jeżeli jesteśmy ich świadomi, zarówno tych wysokich, czy tych za niskich to możemy przeliczyć, ile powinniśmy płacić za obsługę magazynowo logistyczną.
W jaki sposób fulfillment pomaga zwiększać rentowność sklepu internetowego?
Czy wybrać własny magazyn eCommerce, czy jednak usługę fulfillment?