Co packing czyli konfekcjonowanie towaru jest nazwą dla kompleksowej usługi pakowania lub przepakowywania towarów, czy przygotowania zestawów promocyjnych. Cały czas wzrasta zapotrzebowanie na tego typu usługę, co sprawia, że na rynku stale przybywa firm oferujących konfekcjonowanie towarów.

Co więcej, coraz częściej usługa ta zlecana jest profesjonalistom. Dzięki zleceniu usługi na zewnątrz można ograniczyć koszty związane z zatrudnieniem pracowników, zakupem odpowiedniego sprzętu czy przede wszystkim można wykorzystać daną powierzchnię magazynową na inne cele przedsiębiorstwa.

 Z usług copaking korzystają najczęściej sklepy specjalizujące się w sprzedaży internetowej, firmy zajmujące się produkcją czy dystrybucją towarów spożywczych, farmaceutycznych, jak i kosmetycznych czy nawet z branży odzieżowej.

Proces konfekcjonowanie towarów w najprostszym rozumieniu dzieli się na dwa etapy:

  1. Picking- odbiór towaru z miejsca w jakim jest składowany, oraz dostarczenie go do miejsca, tzw. strefy pakowania;

  2. Packing- pakowanie towaru wg wytycznych klienta, oraz w taki sposób, aby paczka dotarła w stanie nienaruszonym do swojego odbiorcy.

Świadczymy usługi związane z co packing, tj.:

  1. Przepakowywanie produktów z opakowań zbiorczych do opakowań jednostkowych określonych towarów;

  2. Dołączanie gratisów do przepakowanych paczek;

  3. Tworzenie zestawów promocyjnych;

  4. Etykietowanie poszczególnych jednostek sprzedażowych.

Co-packing jest bardzo często wykorzystywany przez sklepy internetowe, które nie inwestują we własne działy pakowania, tylko zlecają usługę na zewnątrz. Zlecenie co packingu naszej firmie pozwala wyeliminować koszty stałe wynikające z konieczności utrzymania pracowników, jak i wydatków z tytułu szkoleń w zakresie pakowania artykułów. Usługa co-packingu wybierana jest także przez firmy zajmujące się przygotowywaniem produktów okazjonalnych, tj. podarunkowych czy świątecznych. Usługa o jakiej mowa bardzo dobrze sprawdza się także w przypadku potrzeby przepakowania części asortymentu celem ponownej sprzedaży, jak i dołączenia do opakowań ulotek czy kuponów, folderów.

W każdej z przedstawionych opcji, oferowany przez nas co-packing optymalizuje procesy logistyczne w wielu branżach, jak i ogranicza koszty prowadzenia działalności gospodarczej i oszczędza czas. 

Zatrudniamy odpowiednio wykwalifikowany personel, który dba o jakość wykonanej usługi.

Korzyści:

Zlecenie co-packingu firmie zewnętrznej pozwala na redukcję kosztów  związanych np. z wynajmem powierzchni, jak i zatrudnianiem pracowników. Zlecając pakowanie operatorowi logistycznemu płacisz za konkretne zlecenie, oszczędzając na kosztach stałych. Dzięki temu masz pod kontrolą koszty jednostkowe.

Celem co-packingu jest umożliwienie firmie skupienia się na podstawowych działaniach przedsiębiorstwa, takich jak np. produkcja czy sprzedaż, działania marketingowe lub inne ważne kwestie.

Dodatkowo zyskujesz pewność, że prace copackingowe będą wykonane profesjonalnie oraz na czas, dzięki czemu będziesz mógł zwrócić uwagę klienta na Twój produkt.  Jest to niewątpliwy atut, który zapewne wpłynie na wyniki Twojej sprzedaży, oczywiście na plus.

 

Zapraszamy do współpracy!