Fulfillment w e-commerce - co to jest i jak działa?

Sukces w branży e-commerce zależy m.in. od skutecznego marketingu oraz sprawnej logistyki. Co więc zrobić, aby obsługa sklepu internetowego była szybka i spełniała oczekiwania klientów? Rozwiązanie to fulfillment e-sklepu. Sprawdź, co kryje się za tym pojęciem i jak wygląda w praktyce.

Logistyka magazynowa - co to jest i jak może wesprzeć Twój biznes?

Efektywny łańcuch dostaw to fundament działania wielu firm, m.in. sklepów internetowych oraz przedsiębiorstw produkcyjnych. Jaki ma z tym związek logistyka magazynowa? I co zrobić, aby zoptymalizować jej działanie? Dowiesz się tego w poniższym artykule

Logistyka dla producentów - znaczenie i najważniejsze zadania

Efektywne funkcjonowanie firmy produkcyjnej jest ściśle powiązane z logistyką. Płynny łańcuch dostaw to bowiem jeden z najważniejszych elementów wpływających na wydajność produkcji. Co zrobić, aby zoptymalizować ten proces? Dowiedz się, co oznacza logistyka dla producentów oraz jaki ma związek z gospodarką magazynową.

Logistyka kontraktowa - na czym polega i kiedy warto się na nią zdecydować?

Utrzymanie magazynu jest nie tylko kosztowne, ale również niezwykle wymagające pod względem organizacyjnym. Co, więc jeśli w przypadku Twojej firmy nie są opłacalne własne magazyny? Logistyka kontraktowa to kompleksowe rozwiązanie, które zdejmie z Twoich barków wiele obowiązków. Sprawdź, na czym to polega.

Ile faktycznie kosztuje fulfillment?

Aby rozważać atrakcyjność ofert od operatorów logistycznych, istotne jest zrozumienie własnych kosztów. Jeżeli jesteśmy ich świadomi, zarówno tych wysokich, czy tych za niskich  to możemy przeliczyć, ile powinniśmy płacić za obsługę magazynowo logistyczną.

Fulfillment a wzrost sprzedaży - jak wpływa na sukces sklepu online?

W jaki sposób fulfillment pomaga zwiększać rentowność sklepu internetowego?

Fulfillment vs. samodzielna obsługa magazynu - która opcja jest lepsza?

Czy wybrać własny magazyn eCommerce, czy jednak usługę fulfillment?

Opakowania w branży e-commerce

Dynamiczny rozwój cyfryzacji, sprawił, iż od jakiegoś już czasu tradycyjny model handlu, do jakiego przyzwyczajona była do tej pory większość z nas, zaczął przenosić się do sieci. Od kilku lat widać wyraźny, stały i dynamiczny wzrost usług e-commerce, czyli handlu elektronicznego.

Redukcja kosztów logistyki

Pomimo rosnącej popularności zakupów w sieci jest i tak trudny okres w branży c-commerce. Pandemia, inflacja, wojna na wschodzie, globalny kryzys gospodarczy generuje wzrost kosztów pracy, jak i cen surowców oraz materiałów, a także samego najmu i mediów. Dodatkowo idą w górę raty kredytów jak i obciążenia podatkowe.