FAQ

często zadawane pytania

1.       Jaki jest cennik usług magazynowo logistycznych?

Nie posiadamy ogólnego cennika; do każdego klienta podchodzimy w sposób indywidualny, (w zależności od ilości zapasu magazynowego, rodzaj towaru, jego pakowanie, usług dodatkowych, itp.).

 

2.       Ile kosztuje fulfillment?

Uzupełnij formularz wyceny (link), a otrzymasz dedykowaną dla Twojej firmy ofertę.

 

3.       Jaki jest koszt za magazynowanie jednej palety?

Stawka uzależniona jest to od rodzaju towaru, ilości zapasu magazynowego, specyfiki danego asortymentu, etc.

 

4.       Czy istnieje możliwość integracji systemowej?

Tak, integrujemy się z ponad 100 platform sprzedażowych i systemów ERP.

 

5.       Jaki jest koszt integracji?

Podstawowa integracja jest w cenie usług.

 

6.       Na jaki czas jest zawarta umowa?

Umowa zawarta jest na czas nieokreślony z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego; wypowiedzenie wymaga zachowania formy pisemnej.

 

7.       Jak wygląda rozliczenie z magazynem zewnętrznym?

Początkiem każdego miesiąca wystawiamy FV za ubiegły miesiąc wg stawek za usługi x liczba usług (np. spakowanych paczek); do faktury dołączamy specyfikacje, która przedstawia każdy ruch towaru jaki odbył się na magazynie w tym okresie.

 

8.       Obsługa zwrotów towaru.

Weryfikujemy zwracany towar pod względem jakościowym oraz ilościowym; przyjmujemy ponownie na stany magazynowe; w przypadku uszkodzeń sporządzamy fotografie zdjęciową i Ty decydujesz co robimy z asortymentem.

 

9.       Magazynowanie produktów spożywczych.

Świadczymy usługi dla branży spożywczej, posiadamy pozwolenia, ewidencjonujemy daty przydatności, realizujemy wysyłki zarówno do odbiorcy indywidulanego jak i większe mixy asortymentów do sieci handlowych.

 

10.   Czy zamówienia są pakowane w eko opakowania?

Tak, używamy opakowań w pełni biodegradowalnych; wszelkie materiały do pakowania zamówień są uzgadniane z właścicielem towaru.

 

11.   Na czyjej umowie kurierskiej są realizowane wysyłki?

Paczki mogą być wysyłane zarówno na umowie Reslogistic, jak i na bezpośredniej umowie Klient- Firma kurierska.

 

12.   Czy zamówienia wysyłane są za granicę?

Tak, realizujemy wysyłki poza granicę Polski.

 

13.   Czy inwentaryzacja jest płatna?

Raz w roku jest w cenie usług; pozostałe na życzenia klienta są rozliczane wg stawki za roboczogodzinę.

 

14.   Jak wygląda kwestia ubezpieczenia towaru w magazynie zewnętrznym?

Klient we własnym zakresie ubezpiecza towar od ryzyka szkody na skutek zdarzeń losowych, w szczególności pożaru, uderzenia pioruna, wybuchu, zalania, powodzi, upadku statku powietrznego itp. Nasza firma oświadcza, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Suma gwarancyjna przewidziana na zdarzenie będzie nie niższa niż 15.000.000 PLN.